Wednesday, December 06, 2006

Mat-far passer på!

Hva lager du Magnus?



Magnus skal lage deilig lasagne, som han ekspert på!


Ser du spøkelset eller er det Pia? Går hun i ett med veggen? Veldig blek ihvertfall!!

I ca en uke nå har Pia vært veldig veldig syk, først forskjøla og nå en massiv influensa som herjer med systemet hennes og får henne til å henge laaaangt etter på skolen. Derfor er det deilig å ha en som passer på seg og steller og duller.... Magnus har vært hjemme i akkurat 1 minutt og 24 sek før han begynte å lage middag!! Deilig lasagne!! Og slik har han holdt på i lang tid (selv når Pia har vært frisk!!) og det ser ut som han må fortsette med det ihverfall noen dager til..

2 comments:

Sigmund Sagberg Andersen said...

Moro med update, kjipt med sjukdom og drit. Men digg at Onkel Mægg kan diske opp med litt kulinariske godsaker. Faen, Mægg, Jenni er streng ass. Jeg drar jo hjem nu og drar enste fredag så det blir lite feedback i desember. I tillegg vil ho "IKKE HA INN NOE HASTVERK ARBEID.." Off, jeg håper dette går bra. Jeg blir lissom litt senka hver gang jeg er der oppe.. Jaja. PS. Du skylder meg 5 pund. Hehe. Rentene løper. Mulig du må gjøre meg et par tjenester til mandag (printe ut og løpe til Jenni) som tilbakebetaling isteden.. Hehe. Link til dere på siden min. Snakkes.. GOD BEDRING, snuppa!

Unknown said...

mmm tomatoes....how elaborate! Chef Magnus at work! what a privelege to witness such an event! i shall be buying his book (cunningly titled "Magnus - the naked norwegian (chef)") for everyone i know this Xmas!